söndag 24 april 2011

Do ya wanna get to know me?

1. Det första du tvättar i duschen? Fötterna
2. Gillar du kaffe? I LÖÖÖV kaffe
3. Hur mår du just nu? Efter täljstensbiff är jag smällmätt
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? K
5. Berätta om din senaste dröm: Kommer inte ihåg den jag hade i natt. Hade fullt upp med att sova.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Njae, jo. Tacos går att äta i många olika versioner.
7. Vad vill du ha just nu? Tarmsköljning.
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Faktiskt. Jag och Catrine spelade ett spell till 500 i basket en gång. Men senare döpte vi om det till 1000. Räkna ut själv hur det funkar.
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Kan ju inte bita. Det gör ju ont.
10. Använder du smileys? Nej inte hemskt ofta.
11. Har du träffat någon kändis?Inte tjenat på så men sett i förbifart.
12. Gillar du keso? jodå.
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? It's the final countdown
14. Hur många länder har du besökt? 8, nio om grannen ska med.
15. Är dina föräldrar stränga? Not.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Oh yes.
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Jag då kanske.
18. Brukar du hyra film? Ja, slipper man betala förseningsavgift så lär man utnyttja det.
19. Var kommer du vara på lördag? Hemma på Born
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Inte IRL men jag såg det på TV.
22. Vad åt du till lunch?Potatissallad och kalkon
23. Har du lockigt hår? Ja, mycket.
24. När grät du senast? Faktiskt när min mormor åkte in på akuten för någon månad sedan. Då blev jag rädd.
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Njae, inte vad jag har laft på minnet. Kanske var en hemsk upplevelse som jag har förträngt?
26. Favoritårstid? Oj, svår en. Sommar men vintern är hack i häl.
27. Vem höll du senast i handen? Fredrik eller Boss för jag höll hans tass nyss.
28. Sover du med TVn på? Det händer. Tyvärr är det ju så att min soffa är för jävla skön så ibland så blir jag lite trött.
29. Tycker du att du är gammal? Nej,
30. Är du mörkrädd? Nej.
31. Gillar du ditt liv just nu? Jodå. Kan ju alltid bli bättre.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Säkert.
33. Har du bra syn? Det beror på om det menas på nära eller långt avstånd.
34. Var är dina föräldrar just nu? Orsa och Östersund.
35. Vad har du på dig just nu? Jeans, strumpor, linne och en av pappas tröjor som jag fick låna med mig när vi skulle gå hem.
36. Vad var det senaste du köpte? Mitt REK som jag hämtade ut idag.
37. Hatar du mer än 3 personer? Nej jag är inte en person som hatar men ogillar.
38. Använder du sushipinnar?När ska jag göra det?
40. Äger du ett vapen? Definera vapen.
41. Gillar du ditt hår? Ja, det gör jag, men jag gillar inte när det är blött och jag ska borsta ut det. Det tar för lång tid.
42. Gillar du dig själv? Jovars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar