tisdag 26 april 2011

Life's a bitch and then you die

I veckan får vi hem våra nya utemöbler som vi har beställt och vi får hem våran kantsten så vi kan börja få lite ordning på gården! N O T!!!!
Utemöblerna får vi inte. De hade endast tre stolar av de åtta vi ska ha. De får fler om NÅGRA VECKOR! Kul att man har bjudit hem folk på lördag. Tur det finns lösningar på det.
Och angående kantstenen: De jävlarna från Byggmax skulle ha 4500 för frakten. Det är ju nästan vad stenarna kostar. Så då ringde jag Byggnetto i Mora. Eftersom jag ska ha så många stenar skulle han fixa ett bra pris till mig och han visste om att jag hade kollat på Byggmax. Han skulle höra av sig senare till mig IDAG! Men klockan är över sex och jag vet att de stänger sex. Inget telefonsamtal, inga stenar.

Jag känner att det har varit en mycket givanbde dag idag.
Jag hade dessutom ställt klockan på 05.30 för jag skulle ut och ta en promenad med hundarna på morgonen, men jag har ingen karaktär så jag snoozade i en och en halv timme. Fyfan.

1 kommentar:

  1. Det är inte det att du inte har någon karaktär, utan du är av dålig karaktär. Snooze it and lose it!
    (Fyfan! But till blogg.se nu. Jag pallar fan inte den här värdelösa jävla kommentar-grejen!!!!!!!)

    SvaraRadera