söndag 24 april 2011

Klippa mig?

Jag hoppas att det är pollen jag känner av och att jag inte håller på och blir förkyld. Fast å andra sidan kankse båda är lika jobbiga.

Igår stod jag och kollade hur långt mitt hår har blivit. Och det har blivit låååångt. Sist jag hade så här långt(ca en dm från skåran om jag ska ge den rätta uppfattningen om hur långt det verkligen är) det var 2005. Då gick jag en dag till frisören brevid mig där jag bodde och sa klipp mig kort. Hon klippte mig lite längre än en page. Och det är lite så jag känner för att göra nu. Det skulle vara så skönt att testa något nytt.

Nå, ska jag klippa mig?

3 kommentarer:

  1. Hey Steph
    såg bloggen tänkte kolla whats up ,.

    SvaraRadera
  2. Hej, vilken Martin?

    SvaraRadera
  3. back in ösd glömt mig redan ,.?

    SvaraRadera