tisdag 22 mars 2011

Wild and crazy

Just nu tittar vi på Bygglov på tv. Fredrik säger att de vill ha objekt i Dalarna så imorgon ska jag ner till källaren och ta en del foton och skicka in. Vi har ingen aning om vad vi ska göra med källaren och varför då inte låta Bygglov komma hit och göra något snyggt?
Jag har sagt till Fedrik att de enda som får komma innanför mina dörrar är antingen Bygglov eller Simon & Tomas. De andra programmen har konstiga inredare och det måste minst vara femtioelva färger i ett och samma rum. Sofias änglar är jag nog ingen kandidat till. Jag har inte varit med om någon större tragedi så tyvärr.

Nu börjar Desperate Housewifes.

Se ya when I see ya

2 kommentarer:

  1. Min källare ser ut som skit och jag vet fler som försöker få ordning på sina :-)
    Bygglov skulle kunna ha källartema i orsa.

    SvaraRadera
  2. Ha, det tycker jag verkligen. Skicka in du också då? Det värsta som kan hända är att man får ett nej, (eller ett ja, för då måste man vara med på tv)

    SvaraRadera