tisdag 22 mars 2011

Så här en tisdag

Så här en tisdag morgon har jag varit ute å spotify lite och letat lite musik.
Ny musik som jag har fastnat för på sistonde är:
Lady Gaga- Born this way
Kanye West- All of the lights
Black Eyed Peas- Just can't get enough
Diddy- coming home

Dessa låtar får mig att längta till extra till sommaren. Då ska jag sitta på mitt dansgolv till altan och spela.
Även om jag gillar vintern så saknar jag sommaren något oerhört. Och jag är en planerare. Jag har redan börjat höra runt vad man ska göra på midommar(!!!). För två år sedan ställde några av oss upp ett tält nere vid båthamnen och var där och grillade och hade oss. Det var trevligt. Så jag vill göra samma grej i år igen. Är man inte ute i god tid så då blir det inget. Då hittar alla andra på något annat att göra. Så funkar jag. Förhoppningsvis får jag med mig två kompisar från Östersund som kommer ner. Var en evighet sen jag såg dem senast.
Nu är det slutet på Mars och jag är säker på att det kommer komma en hel del nytt i musikväg. Jag gillar!

2 kommentarer: