måndag 14 mars 2011

Vad ska vi göra?

Boss och Bambam ligger och sussar så skönt brevid mig. Jag skulle också vilja sova men jag orkar helt enkelt inte ta mig upp till övervåningen. Tur är att jag börjar halv tolv imorgon.

Jag köpte en ny bakbok nyss med massa olika recept på cupcakes och riktigt snygga tårtor. Typiskt amerikanst, mycket och stort. Så nu på kvällningen fick jag lov att göra vanilj cupcakes eftersom jag idag kom över två flaskor vaniljessens(är ett måste för att få den prefekta vaniljsmaken. Helt underbart) mycket billigt. Dem vart helt perfekta och till det gjorde jag en vaniljglasyr som jag färgade ljuslila. Mycket vackert. Jag satte mig framför tvn och började sen dekorera en med sockerkulor i olika färger. Den såg så god ut att jag och hundarna delade på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar