onsdag 16 mars 2011

Jag är en pengamaskin!

Man kan tro det va?
Alla ska tjäna pengar på mig.T.ex målarna som var här efter branden och TAPETSERADE och MÅLADE TRAPPAN. Efter att de var klara hade de skickat en faktura till han som har själva beställningsjobbet och tur är det att han är vaksam. De hade nämnligen fakturerat SLIPNING AV PARKETTGOLV. Det var lustigt, jag har inte ens ett parkettgolv, inte någonstans. Men de tänkte väl att försäkringsbolaget betalar. Stupidity.

Och senast idag när jag var hos tandläkaren. Då fick jag lov att betala för `utebliven` tid. Jag hade en tid i november som jag faktiskt ringde och avbokade, men det verkar de ha glömt bort. Pengar ska de ändå ha BECAUSE I AM A MONEYMAKER för alla andra förutom mig själv.

På tal om mitt tandläkarbesök idag. Har du tänkt på att varje gång man har en slang i munnen och tandläkaren sitter och petar i munnen så ska de ställa icke ja och nejfrågor, dvs att du kan inte svara ja eller nej med andra ord nicka till svar. Utan de vill ha ett fullt utlägg medans du gapar, har slangen i munnen och de är där och gräver.
En annan sak som jag kom att tänka på att sen när de ska köra tandtråden eller den där saken som petar bort tandsten och sticker till en i tandköttet så att du hoppar till då är det inte för att de är hårdhänta utanför att det är inflammerat och man har varit extremt dålig på att använda tandtråd. NEJ, när jag väl använder tandtråd gör det inte så ont och blöder inte som om någon har stoppat en påse blod i munnen på mig.

Tack för att jag bara behöver gå dit en gång om året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar