söndag 20 mars 2011

Sunday

Vaknade klockan 07.15 av att storlarmet gick. Låg och lyssnade ett tag men sen hörde jag inget mer. Dem var då inte på väg hem till mig denna gång i alla fall. Klockan 0900 väckte hundarna mig och ville gå ut. Ute på bron stog en påse med sopor(som jag varit lat och inte kastat där den ska vara) och Bambam blev livrädd för den och vägrade gå ut.
Sen ringer pappa och berättar att det brunnit nere på Västeråken. Huset är helt utbränt. Nog för att mitt hus inte brann ner till grunden men det var mycket nära så jag lider med dessa människor för jag vet hur det känns, och jag hoppas att alla har klarat sig.

Här är en bild från badrummet efter branden.

2 kommentarer:

  1. nej gud vad hemskt :( förlorade ni fotoalbum/dator och såna saker också? att få sitt hus nerbränt måste vara en av dom hemskaste sakerna som kan hända näst efter att någon man känner dör..

    SvaraRadera
  2. Nj, som tur var så höll sig branden i badrummet tack vare badrums dörren var stängd. Men allt i badrummet vart föstört och vi kunde inte bo i huset på tre månader pga av saneringen.

    SvaraRadera