torsdag 14 april 2011

Kaffe och nikotinfritt

Nu har jag druckit kaffe och tagit mig en nikotinfri "snus". Och hur i helvetet kan hon stå och kasta bort pengar på nikotinfritt undrar ni nu. Så här är det. Jag snusade general white väldigt länge innan det och en dag bestämde jag mig för att sluta med det och testa lite nikotinfritt för att sen lägga av helt. Men grejen är den att jag vill bara ha någonting som ligger under min läpp. Papper och annat funkar ej. Dessa ser ut som riktiga snusar och det lurar ögat och huvudet. Sen i söndags har Kick Up, som jag använder, gått upp fyra kronor PÅ BARA ÖVER EN NATT. Det tycker jag är skandal. Det är trots allt nikotinfritt. Det finns ett till ställe på orten där jag bor som säljer detta och om de har för 29.90, som är det gamla priset, kommer jag att bojkotta mitt eget jobb och handla där istället. 34 kr för en dosa nikotinfritt, hur är ni funtad?

bytte detta mot

Det här..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar