måndag 11 april 2011

dagens att:

Dagens att göra lista.
Med tanke på att klockan snart är halv sex(va, är den halv sex redan? Den var ju två nyss.) så bör ju det mesta på min att göra lista vara klart. Vi får se hur mycket jag får bocka av.
  • Måla klart portal
  • Spackla bakom element
  • Måla element
  • Göra min tavla av tapet
  • Kratta ute
  • Plocka hundskit på gårdenVill tillägga att det inte var trevligt
  • Dekorera med påskfjädrar
  • Äta
  • Färga håret
  • Tvätta åtminstonde en maskin
  • Pröva kläderna mamma hade med sig från Östersund
  • Städa bilen invändigt
Färga håret tänkte jag göra lagom tills Big Brother börjar ikväll så än har jag lite tid på mig. Städa bilen är ju så tråkigt men jag har ju städat den utvändigt så jag kan lika gärna göra hela bilen. Imorgon innan jobbet får det bli. Tvätta har jag helt glömt bort tills jag skrev listan. Kanske att jag eventuellt kastar in en maskin. Prova kläderna kan jag göra efter att jag duschat vilket vill säga senare ikväll eller så väntar jag tills imorgon då jag inte hunnit äta något. För att allvarligt talat så är kläder roligare att pröva när man inte är svullen efter allt svull. Med det sagt: Jag har en hel del kvar att göra denna dagen innan den är slut. Tur att vi går mot sommar så det är ljust ute länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar