onsdag 2 mars 2011

Pet peeve

Ja, ska jag vara helt ärlig så har jag en hel del sådana.
Se andra äta kommer högt upp på listan. Jag har mycket svårt med det. T. ex i Masterchef (speciellt den brittiska versionen av någon anledning) när stjärnkockarna ska smaka maten som har tillagats.Hur de sakta stoppar in bestick i munnen, sakta drar av maten, sakta tuggar maten, och slutligen sakta sväljer. DET GÅR BARA INTE! Men hur som haver så tycker jag att Masterchef är ett bra program då jag gillar bakning och matlagning. Och idag onsdag är det bara matlagningsprogram på TV: Masterchef och Halv åtta hos mig.

1 kommentar:

  1. Vad fan är pet peeve? jag vet att jag kan googla på det men vad fan?
    Hörru du. Lite mer bilder, lite mer youtube-klipp, lite mer humor. Lite mer Stephanie på riktigt. Kom igen. Jalla jalla!

    (Jag fickför övrigt en kommentar av kalle moraeus på min blogg. Jag vet inte om han var så nöjd över min insats men jag bad om ursäkt för att jag drev om hans längd. Men jag var ju tvungen. Han är ju så söt.)
    Ring mig när du kan. PÖSS

    SvaraRadera