måndag 28 februari 2011

Vill ni ha mitt tips?

Här kommer ett fräsht tips så här på morgonen när man känner sig lite smått Ovacker:
Direkt när du kliver upp (förutom att släppa ut hundar och brygga kaffe) så tvättar du ansiktet i kallt vatten, använd din vanliga ansiktstvätt. Ha på din lotion efteråt. Sen borstar du tänderna. Jag lovar, det får dig att känna dig mycket bättre och mår du bättre, då blir du på bättre humör;) Dagen är räddad!

Jag var där imorse. Så jag tvättade av mitt ansikte med en strawberry face scrub som jag har fått från eleven.se och nu mår jag prima. Nu har jag ork till att fräsha upp mitt hem som är i behov av lite städning. Det blir min måndag.

1 kommentar:

  1. Jag har inte skrubbat min ht på 4 månader. Typ. För att jag kör den där kuren men jävlar! Min feta hy är ett minne blott alltså.

    SvaraRadera