söndag 27 februari 2011

It's a beautiful day


Det är typiskt måste jag säga att det är fint väder idag. Igår när vi var ute och åkte var det inte alls fint väder. Men idag ska jag och Fredrik ut och skotta av altanen. Det är nästan en meter snö och även fast den är väldigt tålig vill jag inte riskera att den ska braka. Better to be safe then sorry. Mitt motto.

Igår var vi hemma hos Emil Sjöström och blev bjudna på middag. Han hade till och med gjort en förätt som bestod av toast, isbergsallad, röra, avokado och räkor. Det var gott. Sen till huvudrätt blev det kyckling i ugn med soltorkade tomater, vitlök och pesto. Han och Fredrik satt och drack whiskey från oliak årgångar men jag var väldigt slö efter skoteråkningen så jag tog det lite piano.


BamBam


Boss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar