fredag 29 april 2011

Visste du det?

  • När jag var liten ville jag bli ridande polis.
  • Nu vill jag bli brandman.
  • Jag tycker inte om jazz.
  • Jag skulle vilja kunna dansa. Inte bugg utan mer streetdance.
  • Jag vill någongång i framtiden bli ekonomiskt oberoende.
  • Jag tycker inte om färgen rosa.
  • Jag kollar på Big Brother.
  • Jag följer tre tv-serier: Desperate Housewives, Criminal Minds och Big Brother.
  • Min all time favorite film är Dirty Dancing.
  • Jag tror inte på gud.
  • Jag är inte med i svenska kyrkan.
  • Jag vill någon gån gifta mig men det är för att få ha en fin klänning och en jävlar till bröllopsfest.
  • Jag fyller år på nyårsafton.
  • Jag gillar Göteborg mer än Stockholm.
  • Mitt favoritland är Brasilien. Dit ska jag och Fredrik flytta när vi har blivit gamla.
  • Jag skulle vilja vara ung på 40-50 och 80-talet.
  • Mina två favorit låtar är Bruce Springsteen- STREETS of Philadelphia och U2- with or without you.

Måste bara tillägga, den är inte retucherad;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar