fredag 15 april 2011

Sommarbygge

Det var tydligen ingen som tyckte att min nya design är bra. Jag vet att det är några som läser om dagen men den var tydligen ful? Aja I like it a lot!

Om någon minut ska jag få prata med platschefen på Byggmax i Falun. Vi ska beställa kantsten men de hade inte tillräckligt mycket. Men chefen ville hemskt gärna prata med mig och skulle absolut försöka ordna till någonting. Med andra ord: Serviceminded! Hemskt sugen på att jag ska köpa där. Och ni som någongång har beställt/köpt kantsten vet att det kostar en hel del och vi har en rätt så stor gård som ska fixas. Hoppas jag kan ragga till mig frakten;)

När vi ändå är inne på att bygga utomhus så ska jag berätta att jag läste villaägarna(tidningen alla, de flesta, villaägarna får hem) och dr pratade de om att plantera massa bärbuskar. Jag blev så sugen på svarta och röda vinbär. Men grejen är att jag vet inte vart det skulle passa in.

ÅH vad det är mycket att göra under sommaren. Jag är redan fullbokad av utebyggen! Men det är kul
Hoppas att BYGGLOV väljer mig!!!

2 kommentarer:

  1. jag har planterat två svarta, men ska köpa några röda också, det är så gott att göra saft/juice. Du kan väl ha dem på södersidan eller på baksidan.

    SvaraRadera
  2. Ja, någonstans. Gott bara att äta som de är:) Och ha på bakelser.

    SvaraRadera