söndag 10 april 2011

Ska man prova?

Jag har sett en hel del långa klänningar hos alla klädesbutiker och jag är lite småsugen på att pröva. Jag tycker dem är så fina men jag tror för att kunna ha en sådan så bör man ha en lång och slank kropp, vilket jag inte kvalificerar till. HM hade en fin klänningen på nätet och jag funderade och funderade och när jag väl vågade mig till att trycka på beställa knappen så var den SLUT! Typiskt.

Nu var ju kanske ingen av de här klänningarna supersnygga(kanske nr 2 och 4?) men det var den bilden jag hittade. Jag ville bara visa vad jag menade.

1 kommentar:

  1. klart du kvalificerar för en sån klänning, på med ett par högklackar bara så blir det great :-) har själv köpt min första långklänning (förutom balklänningen, men den räknas int) å törs jag som till och med har lite klänningsfobi att övervinna, så kan då du! 4.an va snygg!

    SvaraRadera