onsdag 30 mars 2011

Plastikkirurgi

Sitter och kollar på Plastikdoktor 90210Tv11, vilket jag faktiskt gör varje morgon om jag är hemma vid den tiden. Jag gillar programmet. Jag gillar att se förändringar, före och efter. Och jag har inte alls svårt med atts se en operation om hur de går in under huden eller blod osv. Det skrämmer mig inte. Jag kan till och med äta under tiden.

Är plastikkirurgi fel?
Jag vill inte påstå det. Har du någonting du vill ändra på och kan göra det genom platikoperation så varför ìnte? Sen finns det ju vissa som går over the top, men vill de själva göra det så ger jag tummen upp!

Låten vi lyssnar på just nu: Pitbull feat.T-pain- Hey baby(drop it to the floor)

3 kommentarer:

  1. det här med plastkirurgi har ju sina begränsningar till okejhet eller inte.
    kolla in kissie bara. jag snokade in på hennes blogg igår för första gången på månader och JÄVLAR hur hon ser ut. ett litet freak!
    michael jackson, madonna, cher.. De såg/ser ju alla förjävliga ut. Hallå eller.
    Kolla in den här bruden: emimys.blogg.se - hon har gjort en liten bröstjustering och det blev skitsnyggt. hade jag nog kunnat tänka mig.

    SvaraRadera
  2. jag tycker plastikkirurgi är helt okej för att alla har rätt att göra vad dom vill med sina liv och man ska sluta lägga sig i så mycket om hur folk vill se ut. mår man bra av det själv så varför inte :D

    som svar på din fråga så gjorde jag min operation på strandkliniken, som är superbra! men jag såg att du gjorde i Orsa och vill därför rekommendera en annan klinik som är SUPER! det är preforma kliniken här på Södermalm i Stockholm. Dom har gratis konsultation, övernattning gratis (dom behandlar en som en prinsessa med middagsmeny och allt haha) + att man får ett eget rum, gratis sportbh, resor ingår för 2000 kr så då kan du boka tåg utan att bekosta det själv eller bilresa om någon hämtar. Min kompis har precis gjort där och Jörgen är huuur bra och noggrann och kunnig som helst. det kostar också bara 34 000 kr. dom satsar mer på kundkrets än höga priser. dom har en hemsida också :) kontakta mig igen om det är något du tänker göra. tycker det är jättekul att följa andra också! kramar!

    SvaraRadera
  3. BOR i orsa ska det stå ;)

    SvaraRadera