fredag 25 februari 2011

Vilken lycka!

Jag slår på Tv4 och vad är det som är på? En annan del av Köping. Jag kan inte säga att jag tycker alla är roliga i det programmet men Tobbe är rolig. Han får mig att skratta.
Nått annat som får mig att skratta det var min syster idag när jag ringde henne angående ett redigeringsprogram för foton. Hon sa att jag skulle ta hem något som heter ****** så då gjorde jag det. Under tiden som jag håller på med det och är väldigt inne i det börjar hon slå på micken på sin telefon.
-Jag ska ju kunna spela in på den här.
-Och varför ska du det? Du vet om att du måste informera mig om det innan samtalet utifall jag inte samtycker.
Hon fortsäter knacka på luren och jag fortsätter med mitt när hon helt plötsligt utbrister:
- Ja jag tycker att det är ett bra redigeringsprogram i alla fall. Jag menar jag använder ju det.

Okej jag erkänner. Det kanske var roligare för mig än för dig. Jag skrattade i alla fall.

Imorgon blir det skoteråkning, men inte till Draggen som alla andra ska. Nej, vill inte åka skumpig led för att komma fram, äta kall hamburgare, och åka samma skumpiga led hem.

1 kommentar:

  1. Det är bra syrran! :))
    Ey! Lägg till bloggen på Facebook också! Pöss

    SvaraRadera