tisdag 10 maj 2011

Bra chef!

Jag lämnade, för några veckor sen, till min chef att jag ville ha semester under midsommar. Sen har jag inte hört något mer. Igår frågade jag hur det blev och hon svarade: Alla önskningar över midsommar gick in.
Jag får ta det som att jag är ledig HELA MIDSOMMAR! Kan det bli bättre?
Nu hoppas vi bara på att det fina vädret också vill vara med.
Mycket att göra under midsommar:
  • Ev. kolla kajt´n på midsommaraftonens morgon.
  • Upp till Tallhed och kolla dragracing.
  • Ner till båthamnen där vi ska sätta upp tält och klä en pytteliten midsommarstång och fira midsommar med grillning.
  • Till Tallhed och INTE hålla huvudet på midsommardagen.
  • Tillbaka till Båthamnen.
  • Ev. dra vidare närmare ner mot campingen och kolla festivias som händer där.



Johannas tårta som hon bakade till förra midsommar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar